In dit blog-deel vind je alle foto’s van de wijzigingen doorgevoerd op de punto, in min of meer chronologische volgorde, te beginnen bij de virgin-punto.
Zo stond hij bij de dealer, voor dat we hem op konden halen:
De eerste foto op onze eigen oprit:
De achterkant gecleaned:
H4-lampen vervangen door Philips XtremeVision:
Philips X-tremeVision H4 100% meer licht
Dimlicht Philips X-tremeVision
Achterbakverlichting verbeterd:
De gekozen plek voor het lampje.
Het nieuwe lampje ‘overstemt’ het bestaande lampje volledig.
Van buitenaf gefotografeerd.
Dashcam ingebouwd:
Dashcam en spiegel met twee video-ingangen voor achteruitrijcamera:
Spiegel met twee video-ingangen
Remmen rood geverfd:
Sierremschijven voor de remtrommels achter gemonteerd:
Aluminium koelschijven voor op de achterremmen
iPad-standaard gemaakt:
Alles als test in elkaar gezet.
Vooraanzicht.
Winterbanden en LM-velgen gekocht:
Armsteun gemonteerd:
Dubbeltonige hoorn geïnstalleerd:
De claxons zitten er in, zijn alleen nog niet aangesloten.
En (uiteindelijk) verplaatst naar de juiste plek:
Stuur gewrapt:
Korte antenne geplaatst:
Vier centimeter verlaagd:
Verlaagde punto.
Motorkap vervangen, snor gewrapt en booskijkers gemonteerd:
Ik ben er wel tevreden over 🙂
Frontspoiler geplaatst:
De frontspoiler, vóór de installatie.
Achterspoiler geplaatst:
Dubbele uitlaatstukken geplaatst:
Nieuwe achterstriping en de twee geïnstalleerde uitlaatsukken.
Auto gewrapt en bestickerd:
De nieuwe stripingset, vooraanzicht.
Spoorverbreders geplaatst:
Novitec-spoorverbreders 15mm
Achter-cam geplaatst:
DRL’s vervangen door LEDs:
Het resultaat.
Stadslichten vervangen door LED’s:
Mistlampen vervangen door Cree Q5-LED’s:
Wielen en banden vervangen door 18″ x 8j Oxigin V-Two’s en Hankook EVO-banden (spoorverbreders verwijderd):
Oxigin wheels
Sierremschijven zwart gespoten:
Extra DRL-LEDs ingebouwd en de snor wrap verwijderd en gespoten:
Ruitenwissersproeiers vervangen:
De Mercedes Vito-ruitenwisseronderdelen.
Xenon ingebouwd:
Stealth verstralers in xenon en halogeen gemonteerd:
Alles aan elkaar geeft een aardige draadboom. Links en rechts de halogeenspots en de twee in het midden zijn de xenonspots. Aan de buitenzijden zie je de xenonballasten.
2 X 55 W halogeen en 2 x 35 Watt Xenon.
De vier lampjes lichten op door de flitser.
Ze moeten nog een beetje afgesteld worden.
Nieuwe zekeringhouder geplaatst:
30A automatische zekering. Draaddikte tot 8mm.
Nieuwe Dectane D’lites geïnstalleerd:
Knipperlichten voor zwart gemaakt:
Nieuwe extra sideskirts gemaakt:
Nieuwe mesh grill gemaakt: