Plastidip deel 3

Verder met het plastidippen.

Als je goed kijkt zie je al meer rood op de foto’s in het vorige deel. Ik heb namelijk zelf een splitter gemaakt en ook die is deels geplastidipt.

Verder heb ik nog plannen met de verlaagde sideskirt (die er hier trouwens even niet meer op zit, want de wielen moesten er af en dat ging niet met de verlaagde side skirts erop 🙁 de krik paste er niet meer onder.

Ook komt er nog een achterspoiler, die deels rood wordt. Wordt dus vervolgd….

De wielen zijn verwijderd, vervangen door de winterwielen en banden. Behhh… wat saai. Maar goed. Bij het verwijderen van de wielmoeren bleef de sleutel aan het plastidip kleven. Hierdoor is één gat uitgescheurd. Dus goed de filmpjes van dipyourcar.com bekeken op YouTube hoe ik dit het best kan repareren. Ook heb ik de laatste week voor de winterbanden erop gingen een stoeprandje geraakt 🙁 Het repareren gaat gelukkig vrij makkelijk met thinner. Je doet wat in een bakje en dipt dan je vinger er in en met je natte vinger dip je op de kapotte plek. Dat doe je een keer of 25 en dan zie je dat langzaamaan de dip oplost en weer zacht wordt. Het grote losse deel heb ik verwijderd en de randen druk je zo weer plat op het metaal van het wiel. Nu maar weer wachten tot het wat warmer is, of de wielen naar de zolder meenemen en dan weer een beetje bij-dippen….

Let niet op de slechte kwaliteit foto’s….

beschadiging1
beschadiging2

Voor de veiligheid heb ik nu nieuwe wielbouten besteld, die met een insteeksleutel opengedraaid kunnen worden, dus geen brede sleutels meer in de wielboutgaten.

wielbouten

wielbouten2


3 comments

  1. Ik vind het echt fantastisch ! Kan al niet wachten voor wat de toekomst brengt.

  2. Toppie, ziet er echt top uit!

  3. Nieuwe update 12 januari 2014.

leave a comment

You must be logged in to post a comment.